اسماء خواجه‌زاده

نوشته‌ها و ترجمه‌ها

اسماء خواجه‌زاده

نوشته‌ها و ترجمه‌ها

روزگـاری، کلمات، زبان بودند؛
اکنون سکــوت... .

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
پیوندهای روزانه
۱۶ تیر۰۱:۲۹

به نام حضرت باران

قولی احبک/ نزار قبانی (+)

برگردان: اسماء خواجه‌زاده

بگو دوستت دارم

بگو دوستت دارم تا افتخار من بیشتر شود

که من بدون دوست داشتن تو زیبا نیستم

بگو دوستت دارم تا انگشتانم به طلا بدل شود

و صورتم به فانوسی...

همین حالا بگو... بگو و تردید نکن...

که تردید در بعضی احساسات جایز نیست

اگر مرا دوست داشته باشی

تقویم را عوض می‌کنم

چند فصل را محو می‌کنم و چند فصل را به آن اضافه می‌کنم

 دوران گذشته را پایان می‌دهم

و به جای آن پایتختی زنانه برپا می‌کنم...

اگر تو محبوب من شوی، من پادشاه اسب‌های سرکش و وحشی‌ام

شرمنده‌ام نکن که این تنها فرصت من است

برای اینکه پیامبر عاشقان باشم...


خاتون | ۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۹

ترجمه شعر عربی

نزاریات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی